Skip to main content

Vragen tevredenheid hulpverlening - Verwijzers

Deze vragen worden gesteld omdat u heeft samengewerkt met de hulpverlening van 'De Basis'. Wij willen graag informatie over hoe u deze samenwerking heeft ervaren. Deze vragenlijst mag u anoniem invullen.



Kies a.u.b. een mogelijkheid

De informatie voorziening vanuit de Basis

1 = Is niet helder en niet duidelijk
10 = Is heel helder en duidelijk.

Geef a.u.b. uw mening

Relatie contact

1 = De medewerker betrok mij niet actief bij de hulpverlening en ik had niet het gevoel dat wij samen werkten
10 = De medewerker betrok mij actief bij de hulpverlening en werkten erg prettig samen

Geef a.u.b. uw mening

Doelen en onderwerpen

1 = De medewerker van de Basis was niet duidelijk over de doelen en stemde niet met mij af wie welke taken en verantwoordelijkheden had.
10 = De medewerker van de Basis was zeer duidelijk over de doelen en stemde heel prettig met mij af wie welke taken en verantwoordelijkheden had.

Geef a.u.b. uw mening

Aanpak/werkwijze

1 = De manier waarop de medewerker van de Basis de problemen van de jongere/gezin aanpakte voelde niet goed en was niet helpend.
10 = De manier waarop de medewerker van de Basis de problemen van de jongere/gezin aanpakte sloot heel goed aan bij het gezin en was absoluut helpend.

Geef a.u.b. uw mening

Over het geheel

1 = Ik zou deze hulpverlening liever niet in een ander gezin of bij een andere jongere zien
10 = Ik wil graag in andere zaken ook samenwerken met de Basis en ik heb er veel vertrouwen in dat zij ook in andere gezinnen verschil kunnen maken.

Geef a.u.b. uw mening
Ongeldige invoer

Wi