Jaarverslag Klachten
Bij De Basis Hechting en Trauma zien wij een klacht als een mogelijkheid om onze samenwerking met cliënten en verwijzers te verbeteren en als een manier om onze professionaliteit te vergroten.
Vanuit de klachtenregistratie van 'De Basis' wordt twee keer per jaar gekeken of eventuele klachten naar tevredenheid zijn opgelost. Indien er klachten zijn wat de aard van de klachten is en of hier verbeterpunten uit volgen.
In dit document vindt u ons jaarverslag. In januari van elk jaar wordt dit document bijgewerkt.
Tevens vindt u terug wat de aard van de klachten is geweest en of de klachten naar tevredenheid zijn afgehandeld. Indien wij vanuit de klachten van mening zijn dat wij ons beleid of zaken moeten veranderen voeren we die door.
Jaartal klacht | Aard van de klacht | Tevredenheid over de afhandeling | Veranderingen doorgevoerd | Afgehandeld per datum |
2024 juli-dec | ||||
2024 jan-jun |
1 klacht ontvangen mbt advies verslag de Basis. | procedure loopt nog | interne afspraken gemaakt, gereflecteerd, gerectificeerd. | |
2023 jan-juni | Geen klachten ontvangen | |||
2022 juli-dec | Geen klachten ontvangen | |||
2021 jul-dec | Geen klachten ontvangen | |||
Jan 2021 | Rapportages niet leesbaar met huidig lettertype | Zeer tevreden daar er direct actie is ondernomen | Alle rapportages van 'De Basis' hebben een beter leesbaar lettertype gekregen | 1 juni 2021 |
Jan 2021 | Lettertype van de verslaglegging niet goed te lezen | Alle verslagen lettertype gewijzigd | Mei 2021 | |
Mrt 2020 | Rapportage overlegd in 2019 zou niet voldoen | Overleg maat, bel contact met moeder over de klacht | geen moeder gaf aan dat ze de klacht zelf als ongegrond beschouwde, wilde weer graag hulp van de Basis. dit was niet mogelijk. | Apr 2020 |